Wednesday, December 14, 2005

Freshör

Den nya linjen från Stiga är ju bara så läcker. De plaggen jag gillar absolut bäst är shirt Poseidon (den i navy och ljusblå) och Hoodshirt Street. Den senare tycker jag passar både i hallen och när man vill vara lite sådär "casual" på stan. Vill också nämna att jag gillar modellerna och poserna de står i på Stigas hemsida. Riktigt lyxig känsla!
När jag gick på högstadiet var jag mer eller mindre känd för att jag klädde mig bra, och såhär i efterhand kan jag avsöja att Stiga var en stor del av hemligheten. Jag hade i stort sett alltid deras kläder på överkroppen, antingen en tröja eller en t-shirt (tillsammans med ett par 501:or som var det ballaste man kunde ha på den tiden).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

P I N S A M T ! ! !

10:34 PM  

Post a Comment

<< Home