Sunday, February 26, 2006

Nätställning

En sak som jag retade upp mig på i helgen var att det var olika märken på nätställningen på bord 19; på ena sidan Yasaka och på andra Stiga. Sånt ska inte kunna ske på Safirs så jag gick till de tävlingsansvariga och sa till. De tackade och sa att de skulle lösa det vilket de inte gjorde så jag sa till igen. Svaret jag fick då var; "sluta tjata om det där nu Erik, vi gör det så fort vi hinner". Ska det behöva ta över en timme att byta en jävla nätställning.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lysande, Ekan. Bra att du e på Hugget!

8:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hur kan du hänga upp dig på en sådan sak, är du ett nervvrak?
Jsg trodde du låg inne med lite rutin...orange boll,vit tröja, ljust golv, hack i bordet listan kan göras hur lång som helst.
DET SPELAR INGEN ROLL...samma för alla, anpassa dig till situationen sluta gnäll, och du undrar var talangerna tar vägen?
Det hinner inte bli några, med sådana som dig som förebild lär dom sig tidigt att lägga ner mer energi på skitsaker än att fokusera på sitt spel! Jag är säker på att alla de bästa har spelat med kasst nät trasiga bollar.
Läste att "Kreanga" under sitt första år spelade med böcker, träklosar som nät..// ASSO!!!

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mika Hasmats, Tyresö, spelade på bord 19. Mika = Erik

5:36 PM  

Post a Comment

<< Home