Monday, February 27, 2006

Mail

Trots att jag inte hunnit svara på det förra mailet så fick jag ett nytt från den störda pingismamman Sofia:

Erik,

Du har ännu inte svarat på mitt mail och jag har inte ditt telefonnummer. Jag kräver att du skickar ett svar. Johan spelar fortfarande poker hela dagarna istället för pingis som han egentligen älskar. Nätpoker är inte en bra fritidsaktivitet för ungdomar tycker jag. Jag vill även att du tar en personlig kontakt med min son och ber om ursäkt över vad du skrivit till honom.

Jag antar att Svenska bordtennisförbundet har kontaktat dig angående det här ärendet och att du är avstängd från att jobba för de.

/Sofia

PS Lägg inte ut mitt mail på din blogg.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag vet inte vad man skall tro om detta, men det tar nog priset på dumhet!!!!!

9:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha, du har skön stil, kanske lite oproffesionell för en med så hög ställning i pingis sverige men jag gillar den ändå.

5:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

du har ju ingen respekt för privatliv, kan inte vara nån som känner dig som vill dela nån hemlighet med dig.

5:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill dela en hemlighet. Om min mamma hade engagerat sig i min pingis genom att t.ex. serva mig med näringsrik mat under tävlingarna så hade jag orkat hålla fokus när det väl började dra ihop sig mot finalerna. Förbannade kärring!

10:41 PM  

Post a Comment

<< Home