Wednesday, February 08, 2006

Mina bästa pingisupplevelser

1. När jag, JO, Äpplet och delar av Ängby var på Caféet efter att de vunnit SM-guld i lag.
2. Samtal med Uno Hedin på McDonalds i Fältöversten.
3. När jag var på plats och såg VM-finalen i herrsingel i Dortmund.
4. När Mick Märlin hade på sig stora hörlurar på inslagningen i Mölndal.
5. Finalen i Damjuniorer i Växjö 2004.
6. När jag ringde till Kai Rui och sa att jag var Kreanga.
7. När jag slog Jonny Åkesson.
8. Waldners 40-årskalas.
9. När Kreanga sa att jag var ibland de absolut mest pingiskunniga han pratat med.
10. När jag vann 38 starköl av en elitspelare som är nykterist.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du hade ju chansen att gå igenom "kantbollen" med J-O på kalaset, han var väl dessutom lite på lyset, så då var han kanske lite mer öppen och ärlig, eller var du utklädd till kreanga då med så han inte kände igen dig?

7:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Skall bloggaren lägga till SM 2006?

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home