Monday, February 06, 2006

Fick mail idag

Ibland mailar helt okända spelare till mig och oftast svarar jag inte men ibland så tar jag mig ändå tid. Här ett mail som kom idag.

Hej Erik!
Jag är en kille på 16 vårar. Jag undrar om du kan ge mig några tips på hur jag förbättra mitt forehandspel. Jag har tänkt skicka över ett videoband men har inte din hemadress, kan jag få den?

Jag undrar också om du tror att jag har chansen att spela elitserien, jag är klass 2 spelare idag.

Ha det så bra,
Johan


Mitt svar till Johan:

Nej.

Nej.

Tips: Satsa på skolan eller poker istället.

Hälsningar Erik

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha Ha, mr bloggare i bland är du kul.....

10:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var fina råd,!!Hur fan tänker du? Där ramla grabben ner en klass till
va fan, bjud honom en t-shirt!

10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ett tips på forehand från mig istället...

Slå alltid på sidan på kroppen.
vänster fot lite framför högerfot(om du är högerhänt)
Slå bollen när den är som högst..
Böj på knäna..

Så där ja nu är elitserien nära!!

5:54 PM  

Post a Comment

<< Home