Sunday, February 19, 2006

Nån har skrivit om klass 3

Skickade ett mail idag till en som skrivit om mig på sin sajt:

Hej

Jag ser att du skrivit om mig på din hemsida.

1. Vad menar du med "Bakom denna pingis-blogg döljer sig någon/några initierad(e)". Erik är väll en person, på samma sätt som att Erik och Stina är två personer? Med andra ord ska det bara stå någon.

2. Vad menar du med "jag garanterar er många skratt"?

Jag gillar din hemsida men vill att du ändrar de här två detaljerna så att informationen blir korrekt. Bekräfta detta.

Tack.

Erik

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Är det "ottosson" som bloggar här?

7:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Med många skratt måste han mena att denna sidan e fantastiskt kul, och att du, Erik, är ironins okände mästare!
För nog är det inte allvar du menar i alla inlägg...

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home