Wednesday, April 26, 2006

Artikel

Jag fick ett samtal idag från en journalist på SvD som ville göra en längre artikel om svensk bordtennis framtid. Jag sa att jag jobbar för Grekland under vm och att jag därför inte gör intervjuer angånde Sverige och sa att han kunde ringa någon av ledarna på Riget istället. Jag tycker det är dåligt och framförallt respektlöst av en journalist att ringa en ledare som han vet är på plats i Bremen mitt under ett världsmästerskap. Tänk såhär; Sven-Göran skulle ju inte heller ge en intervju om Sveriges ungdomsspelare mitt under deras VM.

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Märkligt du...till och med en journalist har lyckats få tag i dig?
Helt respektlöst..

p.s Hälsa J-O och grabbarna..

10:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

en journalist från svd borde ringa sterneborg eftersom övriga sverige inte har en aning om vem du är erik. knappt att vi pingis spelare i sverige vet vem du är.

10:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

stackarn. du kanske kommit på att du inte är sven-göran eriksson

11:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Att ni inte fattar att bloggaren heter MIKAEL OTTOSSON!!!

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

det är inte bevisat....

1:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

det var mycke snack om otto i början men....snacka går ju

1:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Micke är ju iof i bremen med finnarna... Några set har dom tagit, Benedek Olah blir bra, tränar 1200 timmar per år, vilken svensk gör det.

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fast det är väl bara att be någon checka grekbänken så ser man ju vem det är eftersom han sitter där. Skall nog ta och slänga iväg ett sms...

4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tittade på Grekland mot Taiwan igår och någon svensk syntes inte till på bänken, men jag såg en person som satt på läktaren bakom prata med Kreanga strax innan dennes första match. Det måste nog ha varit Erik...

4:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ingen som känner Ottosson då?
Det ger en del, om han är på plats
borde han kunna tipsa!?

6:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag vet om Ottoson. Han vet mycket. Coachar Finland i VM. Pratade med honom i dag.

9:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bendek Olah blir aldri bra. Hans farsa e inte god.

9:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stackars finnar som har ottosson som coach...........

9:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, Ottosson är nog den som har bäst koll på Svensk pingis både bakåt och nutid samt lever för sporten. Så han kan det mycket väl vara. Han känner dessutom flera spelare i Norrtull viket kan förklara varför han fick ett SMS från en norrtullare om att de gått upp i Superettan...

9:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nå.. var det nån som såg nån "svenne" på grekbänken ...?//ASSO

6:23 PM  

Post a Comment

<< Home