Wednesday, January 11, 2006

Kickoff

Varit bakis idag. Jag var på kickoff i form av en maskerad på en kompis kompis jobb igårkväll. Hon jobbar som försäkringsmäklare, inte helt avspända människor där med andra ord. De flesta hade vanlig kostym och en "Zorro-mask" för ögonen, lite Stanley Kubrick-känsla. Jag klädde ut mig till Kalinikos Kreanga, jag hade exakt samma mundering som han hade när han slog ut Erik Lindh i EM. Inte en enda person som var där påpekade att det var Kreanga jag var utklädd till, de verkade bara se att jag var pingisspelare. Det var synd men jag hade roligt ändå.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ett helt fantastiskt inlägg!

7:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag måste hålla med. Världklass, jag skrattade så jag grät!!!

Thomas

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

är ni helt sjuka i huvet eller?

7:22 PM  

Post a Comment

<< Home