Sunday, January 22, 2006

Lim, lim, lim

Igår körde jag låda med några av Sveriges bästa ungdomar och återigen blev det debatt om limning. De berättade för mig att de ville limma men att de inte fick för deras klubbtränare. Vem är han att bestämma en sån sak, ska han bestämma vad ungdomarna har på sig för kläder och vilket tillvalsämne de tar i skolan också. Nu har det fan gått för långt. Jag har sagt till de att de ska limma innan de kommer till hallen, alltså så att inte tränaren ser något. Och när han upptäcker att de limmar ska de helt enkelt be tränaren (som finns med på tränarrankingen) att ringa mig. Jag har även rekommenderat en bättre klubb som jag hoppas att de byter till i sommar. Och från och med nu ska jag inte skriva mer om lim. See ya!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Asså vem tror du att du är??...du har bara ett rätt på hela sidan typ...kan du nåt om pingis eller??...

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

säg vem du är så blir det lite mer intressant..

är det spårvägen du snackar skit om eller..

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vilken typ av lim är bäst då?

Är det nån skillnad egentligen
mellan "waldner speedmaster" eller
stiga energy (tror jag det heter)
När skall det vara fästlim resp snabblim?
Plattor med sk nano teknik hur skall de utnyttjas bäst.?

10:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

... genom att inte köpa nano-teknik plattor... -.-

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home