Monday, February 27, 2006

Steg 1

För typ tio år sedan höll jag i en steg 1-kurs. Det var i stort sett bara sopor och föräldrar till sopor som var med; "vad menar du med forehand?" var en av idiotfrågorna. Jag blev helt paff men fick ur mig "med forehand menar jag att du är efterbliven". Idioten blev ganska sur och lämnade rummet och kursen men det måste man väll ändå fatta att man inte kan bli typ Glenn Östh om man inte vet vad en forehand är vid 37 års ålder. Jag kan säga att själv visste jag vad en forehand var när jag var mellan fem och sex år. Slutligen; nu fattar ni varför jag bara gästföreläser på steg 4-utbildningar.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ha ha ha, det kan inte va sant.........kul som fan

9:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vad gjorde föräldrarna med på en steg 1 kurs!!??

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

föräldrar utbildar sig ofta för att kunna rycka in ibland som tränare, kan vara svar på din fråga.

5:27 PM  

Post a Comment

<< Home