Thursday, March 30, 2006

Känsla

Det är ju ofta roligare att se spelare som har bra känsla än se de som inte har det. Jag var själv en spelare som i stort sätt alla tyckte hade en en jäkla träff och känsla. Nu vart jag ändå inte så bra som spelare, som bäst nådde jag tredje omgången på stora SM, blev division 1 spelare och Bundesliga division 2. Det här visar tydligt att bara för att man har en grym känsla så är det ändå inte säkert att man blir speciellt bra. Men man kan vända på det också och konstatera att har man ingen känsla alls så kan man absolut inte bli nått. See ya!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hmm.. ja, allting är ju relativt.

7:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Division 1. Jag tycker det låter som att Du i princip inte har blivit "nåt"

10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har ingen speciellt bra känsla men tränade hårt och rätt(till skillnad mot vad du tror om mig erik) och slog de flesta på världrankingen.Senare kan man ju träna upp bollsinnet dessutom.Däremot fanns det spelare med grym känsla som tränade fel och förlorade.

11:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas du tyckte det var roligt att spela iallafall och lärde känna nya människor.Du håller ju fortfarande på...............

11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Är det inte dags att släppa på våran anonymitet då?
En del comment`s är ju pers angrepp
Det är kasst att inte stå för det man nödvändigtvis måste ge sig på en person!? Vilket inte borde ske i dessa forum!!
Kritisera är ok...

2:19 PM  

Post a Comment

<< Home