Saturday, April 29, 2006

Tack men nej-tack

Jag har nu officiellt tackat nej till att ha en fast tjänst i landslaget. Det här beror på att jag inte tycker att det finns tillräcklig potential i de yngre spelarna just nu. Förmodligen kommer förbundet att försöka övertala mig och kanske lägga ett högre bud men mitt "nej" är väldigt genomtänkt och definitivt. Jag har hört att man har kontaktat ett flertal östeuropeiska tränare som ska fungera som konsulter inom tre olika områden; fys, teknik, taktik.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vi måste börja satsa långsiktigt i sverige för att få fram bra spelare

12:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

synd Erik, men men du kanske tänker om ´....

4:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Felet med svensk bordtennis är att de inte tar till vara den kompetens som spelare i landslaget har,psykist,fysiskt och spelmässigt,utan satsar på ledare som lär sig av spelarna.

11:15 PM  

Post a Comment

<< Home