Thursday, March 30, 2006

Jag ska ringa

Jag har bestämt mig för att ringa upp och kolla vad det var för erbjudande Walter hade till mig innan jag för vidare diskussioner med Quatar. Trots allt är det ett ganska stort projekt och stora kulturskillnader att ta hänsyn till innan man gör en så pass lång flytt. Jag tror att som svensk förbundskapten så står det mellan jag själv, nån från Riget eller möjligen Peter Sartz. Jag är ju den tränare som spelarna själva helst vill ha som ny förbundskapten men sen är det ju andra faktorer som spelar in också.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad du än gör, ring inte det blir bara pinsamt.!//ASSO

10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Detta inlägg har inte samma klass som de flesta andra. De inlägg där man inte säkert kan veta om du menar allvar eller bara är fantastiskt ironisk är klart bättre.

10:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad vet du om vad spelarna vill, de vet säkert inte ens vem du e som alla vi andra.

11:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Quatar vad är det? Något lite puttefnaskförbund i John Blund land? Däremot Qatar är ett pingisförbund på frammarsch. Eller som man säger, cash is king...

3:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

lol som de skulle sagt i köping

6:19 PM  

Post a Comment

<< Home