Monday, March 13, 2006

Ryggsäck

En sak som jag tänkt på är att nästan alla bra pingistränare har ryggsäck på sig eller i alla fall med sig på tävlingarna. Jag brukar undvika det för att det är så jävla fult. Det är nog många som har det för att stoltsera med att de har en sponsor men det ser ju bara efterblivet ut, liksom 40 bast och vill skryta med att man har ett pingismärke som sponsor, hur ballt är det. Någon som tycker det är ganska ballt? Lite ballt? Inte ballt alls? När Stuart Baxter var tränare i AIK så var han sponrad av tre olika riktiga märken. Och han hade aldrig ryggsäck på matcherna. Aldrig.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Stiga har väl iallafall dom fulaste tycker jag

10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hur gärna du än vill tro det så är det inte så många tränare som är sponsrade, möjligen deras klubb:)

10:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fast iof, om någon tränare på Riget blev sponsrad av Andro så skulle väl hela pingissverige börja spela med Andro, eftersom Riget är vårt mecka...
Så jag ska tipsa racketföretagen om dessa guldkalvar!

10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det kanske är så enkelt att de har saker i väskorna och att det är lättare att ha sakerna i väskan än att bära alla saker löst i händerna.

7:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kastar min Stiga-rygga ikväll! Men var skall jag lägga prylarna nästa säsong ?

8:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

du har ju en sponsor för att visa upp varumärket, om de ansvariga på Nike läste den här bloggen skulle du aldrig få kontrakt med de.

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

sluta upp med dina jämförelser mellan pingis och fotboll.
Du verkar vara både elitist och kapitalist, du valde fel sport, kanske borde du valt fotboll, pengarna finns där.

11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ryggsäckar ser ju för jävligt mesiga ut. Men de är väldigt praktiska. Själv föredrar jag Nike framför Stiga.

2:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

man kanske använder den för att det är praktiskt?

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home