Thursday, April 13, 2006

Föredrag

Under lördagkvällen i samband USM i Eriksdalshallen så kommer jag att hålla föredrag i ämnet "forehandteknik". Vi kommer att gå igenom loop, smash och blockering med forehand och jag kommer att berätta om vilken utveckling jag sett under lag-VM i Bremen. Kursen kommer att ligga på en hög nivå; specialinbjudna är samtliga med tillträde till "VIP-bloggen" och samtliga på senaste tränarrankingen. Därtill kommer jag att ha mellan 30 och 40 platser beroende på hur många från de specialinbjudna grupperna som har möjlighet att komma. För de specialinbjudna är det fri entré, för icke specialinbjudna så kommer det att kosta mellan 200 och 300 kronor. Lokal är ännu inte fastställd. Intresseförfrågan till föredraget görs via mail eller telefon senast den 22 april.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag kommer...

10:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag vill också ha en forehand!

10:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja med!

10:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi ser ut att bli ett gäng...

11:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hur slut i sin trånga ärthjärna kan man bli!!

Jag saknar ord för den pyskstörda ERIK!!!

12:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag kommer med...

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Erik ! Kommer gärna på träffen. Känns så skönt att två från Jurrasic Park kan komma och lära dom yngre något! Det verkar ju som om du verkligen gjort framsteg! När klockan klämtar för dig! Hemingway är också död! En forehand är en forehand. Är en forehand!

1:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vore trevligt om ni som skriver på denna sida använder era EGNA namn eller så kan man ju vara anonym...

9:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

sorry T-rex jag chansa på att detta var ledigt, fan ingen heter väl så...? efter ett rockband......

10:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad är bäst, att ha en forehandloop som sitter 80% av gångerna eller en backhand som sitter 90% av gångerna , med tanke på att man ju strävar efter att slå forehand över en större del av bordet?

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

ingen har en 90% bh-loop

2:21 PM  

Post a Comment

<< Home