Monday, April 10, 2006

Chatten

Imorgon är det ju "öppen chatt" med mig. Förmodligen kommer det att vara ganska en ganska pinsam dialog med frågor som t ex; "vilka övningar tycker Kreanga är bäst" och "hur många lager lim tar Robert Svensson". De som ställer efterblivna frågor kommer jag helt enkelt att avsluta chatten med eftersom det är en form av förnedring att beblanda sig med miffon.

För er som vill prova att chatta, adda mig på: klass3@hotmail.com på tisdag klockan 20.00. De 500 första personerna kommer att accepteras.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Polisens famtombild av den kissnödige bloggaren ser ut enligt följande:
- Mannen är mellan 30-42 år.
- Han lider av grov narcisism, något han försöker dölja på bloggen genom att vilja framstå just så.
- Han kan tyvärr inte träffa en pingisboll.
– Han är kanslist/ungdomstränare, med en hybris större än Brännkyrkahallen.
- Han har ölmage och begynnande flint.

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe, lite väl generellt, halva pingissverige blev ju just utpekade:)

12:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

vilka 500 vill chatta med erik blogger?

10:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

mmm grymt nyfiken på vilka övningar kreanga tycker är bäst... jag vill veta så himla mycket. Har haft vissa sömnstörningar de sista månaderna och tror att det kan vara för att jag saknar denna info.

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

erik bloger = alf knutsson?

10:48 PM  

Post a Comment

<< Home