Saturday, April 29, 2006

Samtal

Jag åt middag tillsammans med en ledare för Kinas damer idag. Han undrade om jag kunde tänka mig att vara med under något läger i Kina under hösten eller vintern. Jag berättade för honom att jag funderar på att ta en tjänst i Quatar och att det kan bli svårt om det blir på det sättet men att vi skulle ha en vidare dialog. Man kan undra hur många svenska tränare som skulle kunna få ett sånt erbjudande från en kinesisk ledare; det är troligen bara tränarna på Riget och jag själv. Det beror enligt mig på att vi har det största helhetstänkandet inom bordtennis och att vi förstår vikten av att jobba långsiktigt.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dom är bara ute efter din kropp. Se upp...

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Är det EriKs njurar eller lever som kineserna är ute efter??inte hjärnan va??

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Förut kreanga och grekland och nu endast det bästa för erik blogger,KINA.

11:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag har en kompis som e likadan,vänder sig alltid mot det bästa

2:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

stanna Erik, svenskpingis behöver dig och det vet du.

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mytoman.

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vad åt ni till middag???
Helstekta utslitna gummiplattor...
eller Pekinganka.

5:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahah du tror du e så grym sluta leek tönt

6:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

ORKA ERIK ORKA....

6:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kratz E sämst på RIget !

10:27 PM  

Post a Comment

<< Home