Tuesday, March 14, 2006

Lindh

För lite drygt tio år sedan så var jag tränare på ett sommarläger helt enkelt för att det var förbannat bra betalt. Jag tror inte någon på lägret var bättre än klass 2-spelare. I vilket fall så skulle Erik Lindh vara med under ett matchpass. Jag sa till han att "köra skiten" ur alla han fick möta. Han gjorde som jag sa och körde max hela matchpasset. Alla som fick möta honom var såklart helt chanslösa. Det tyckte jag var kul och jävligt nyttigt för alla inblande. Det är viktigt att veta vad som krävs liksom.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

håller med....d krävs otroligt mycket för att man ska bli nåt...ge järnet på varje övning..

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fan, jag skulle ha varit med då och sett till att banka skiten ur Lindh.

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hörde att Lindh bankar skiten ur de flesta i div 3 med Kungälv//ASSO

8:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ekan e kung och snart sveriges näste förbundskapten!

5:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ekan e bloggaren

12:36 PM  

Post a Comment

<< Home