Tuesday, April 04, 2006

Matchtröjor

Jag har samlat på mig matchtröjor från 27 svenska pingisföreningar. Jag tyckte det var ganska mycket tills jag fick höra att en kompis kompis tydligen hade 43 olika matchtröjor. Jag kontaktade honom och frågade hur han hade fått tag på så många tröjor och tydligen så hade han helt enkelt bytt tröja med sin motspelare efter spelad match när han var aktiv. Jag försökte också byta en tröja i mitten på 80-talet men fick nobben eftersom han som jag vunnit över sa att det var för dyrt att köpa en ny. Egentligen tror jag att det berodde på att han var tjock och att han därför inte ville ta av sig sin tröja.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Självklart vann du matchen mot killen som du ville ha tröjan av.Du är bäst erik på allt.Jag tror inte att någon tror något som du skriver kan vara sant längre,även om något skulle vara sant(ganska osannolikt)

10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sluta tjata!

Läs inte om du tycker det är så hemskt.

12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Har du någon från Värmlandsregionen?
Annars kan jag fixa 1 st. till samlingen...

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home