Sunday, May 14, 2006

Division 6

När jag varvade ner så spelade jag en säsong i division 6. I en av mina matcher så mötte jag en rullstolsbunden kille som bara körde kontringsservar. Så fort han servat så slog jag höga bollar med "tillbakaskruv". När jag servade så slog jag höga servar med "tillbakaskruv". Oftast prickade jag nära nätet så att bollen kom tillbaka till min sida. Min motståndare kunde såklart inte nå den eftersom han satt ner. Efter matchen så var deras lagledare förbannad på mig och skrek att jag var en jävla diva. Jag svarade att jag tyckte att det var efterblivet att vara coach så långt ner i seriesystemet och frågade om han inte hade något vettigare att göra på kvällarna.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Idag tränar de rullstolsbunda systematisk på detta spel.

Erik - du var en föregångare även här!!

10:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

erik haha så du skriver igen...jag vet att det här är nyskrivet...snälla fortsätt skriv jag njöt av din blogg :) snälla...pingis sverige behöver såna som du.

8:16 PM  
Blogger anonym said...

man får inte slå servar som går tillbaks över nätet när man möter rullstollsbundna.

12:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

nej det är emot reglerna

4:02 PM  

Post a Comment

<< Home