Thursday, May 04, 2006

Tre år

En kollega ringde igår och berättade att en pappa som varit Elitspelare kommit ner och anmält sin treåriga son till nybörjarträningen. Tydligen hade pappan spelat en i backhand, en i forehand med sin son och bollen hade gott typ 25 gånger över nät (OBS! den lilla hade spridit sina bollar över hela bordet). Man blir så jävla glad över föräldrar som ger förutsättningar till sina barn. Jag sa till min kollega att redan nu låta den lille prova på att spela med olika material. Han frågade om jag kunde skicka över några plattor med mellanlånga nabbar eftersom han inte hade några kvar. Jag sa "okej".

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kanske dags att limma om för grabben också,erik

9:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

En sjukt kul grej var när en polare till mig som inte spelar pingis, pekade på Pierre Lönn i hallen och sade: "Så där ser en typisk pingisspelare ut i mina ögon."

12:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Erik.. Du är väldigt och då menar jag väldig bra på att provocera!!!!

2:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kines bästa 3 åring skulle spöa skiten ur han...

4:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Min grabb började när han var drygt ett år, är rätt säker nu ett år drygt senare.

6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vill Orsvall ha jobb i Köping efter denna uttagning?

6:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Malin håkansson var given

6:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

ERik blogger hur tränar man upp bollsinnet för min grabb i mammas mage?Vill gärna börja träna mitt barn så fort som möjligt.Är det kanske för tidigt?

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

det är lungt. jag kör fickpingis nu redan fem år innan det är dags att komma ut. då blir de rätt så talangfulla

10:15 PM  

Post a Comment

<< Home