Monday, May 01, 2006

Nytt hotmail

Jag fick ett ganska sjukt mail från en sjuk människa idag:

Erik,

jag tycker att du är en tragisk person som ljuger och snackar en jävla massa skit på din blogg. Om det någon gång kommer att komma fram vem du så kommer du få så mycket skit och stryk att du aldrig mer kommer att våga dig tillbaka till en pingishall. Sluta blogga inom en vecka annars kommer jag att ta reda på vem du är och stena dig.

Frost.


Jag förstår inte hur jävla dum i huvet man kan bli; jag kan inte hjälpa om folk som läser den här bloggen blir jävligt avundsjuka på mig och mina kunskaper. Och för sista gången, jag är inte anonym. Jag heter Erik, bor i Stockholm, satt på Greklands bänk under delar lag-VM, har varit "spion" för Greklands bordtennisförbund, är konsult åt SBTF, har varit Elitspelare och spelat Bundesliga division 2.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Erik efternamn då????

8:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Larsson

8:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

erik larsson?? vem är det?

9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Äh, han bara hittar på, men skit samma, det är underhållning iallafall. Dock roligare när han skriver om stockholmsanekdoter än om VM o dyl.

10:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stackars Erik Trygger, det är många som tror att det är han som är bloggaren. Trygger har sjukt mycket viktigare saker att göra än att sitta och fantisera om saker!

10:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mytoman är det rätta ordet.

7:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du måste vara riktigt okänd i sthlm, hade du funnits, hade du varit avslöjad för länge sen, du existerar inte.

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

han är redan avslöjad av mig, fast det är så mycket roligare att låta galningar operera ostört:)

4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

in your dream...

6:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Låter spännande att du säger att du satt på grekernas bänk på delar under VM, kanske det var damernas?? Själv var jag på hela VM och såg ingen på bänken förutom spelarna och coachen, och då såg jag faktiskt alla grekmatcher...hmmm, känns som du ljuger rätt bra....

9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha, ägd blogger

9:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

samma sak här, jag var till och med så dum att jag faktiskt frågade ett par från "ping pong vikings" flera av dom kände inte ens till denna blogg (hmm skäms).
Det blev då ännu svårare att beskriva denna "Erik" om denna existerade allra minst på grekernas bänk!
Ett par Warsteiner i bröstet hade jag staplat fram till Mr Kreanga och frågat...däremot lämna jag "klass 3" adressen på deras träningsschema i hallen !

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag var också på VM, såg också dom flesta lagmatcherna, såg inte heller någon Erik på någon bänk, däremot såg jag Kreanga prata med en okänd person mellan sina matcher

7:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag såg också honom prata med en okänd person mellan matcherna. Jag hörde att de pratade engelska men jag vågade inte fråga om han hette Erik ;)

8:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

blogger, du och kreanga kanske har ihop det på annat vis, vad vet jag. ni kanske pratar om andra saker än pingis mellan matcherna, vem vet vad ni har för er när ni kör "bolllåda"

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Varför bojkottade inte det svenska bordtennis landslaget VM i Tyskland. Tänk på all trafficing som tillkom p.g.a bordtennis-vm.

Skandal!

3:11 AM  

Post a Comment

<< Home